dinsdag 26 maart 2013

Boodschappenlijstje

Boodschappen doen hebben we niet altijd zin in, maar als je vooraf een gezellig lijstje kunt maken is het toch al wat leuker.
Een smal schrijfblokje van de AH en wat papierrestjes waardoor het leuke effect ontstaat als je verschillende printjes gebruikt.
Bloemen van Pipoos, de randen met distress rusty hinge gekleurd, een stans swirl van TH geëmbosst met roosjesroze en een meeldradenbosje.
De mini pollepels zijn onderdeel van het kinder keukensetje van de Hema. Ooit gekocht voor de kleine deegroller die erbij zit om mijn papierklei te rollen. De lepels wat bruin gekleurd met vintage photo inkt, jute touw er omheen en vervolgens één op het blokje en de ander in een koelkastmagneet veranderd.
De tabjes zijn stansjes van TH met bijpassende tekstjes uit de Dymo lettertang, gestempeld en gekleurd.
Op de magneet een mini wasknijpertje, waar natuurlijk ook je kassabonnetje in vastgezet kan worden.
De kleine roze bloemetjes die samen in een zakje zitten met de bosjes meeldraden zijn van Marianne Design.
Het originele voorkantje. Ik ben helemaal opnieuw begonnen met een stukje steviger karton en heb de gaatjes gemaakt met de eyelettang van de kantoorhandel. Even fröbelen om het weer in de spieraal te krijgen. Achterop heb ik heel stevige mageneten geplakt die ik steeds weer overzet van het ene blokje op het andere. Die zaten ooit achterop een blokje dat ik voor Sinterklaas kreeg.
Tot later, even boodschappen doen :-)

2 opmerkingen:

  1. Nou, als ik boodschappen moet doen, mail ik jou mijn lijstje wel even.
    Zo wordt het gewoon een feestje zeg, echt mooi verzonnen.
    Leuk die pollepel, zo zie je maar, niks weggooien, alles kun je ooit gebruiken.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt ZO leuk dit :D
    Word je wel blij van :)
    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen