dinsdag 19 maart 2013

Boekenlegger Swap Ontvangen!

Het is altijd weer zo'n kadootje om een swap te ontvangen, dat ik met groot ongeduld de verpakking openmaak. Mijn swapmaatje Christina en ik delen toch ergens dezelfde smaak. Deze boekenlegger is zo mooi en ik steek er ook veel van op. Met name de originele manier waarop de bedel aan het strikje bevestigd is m.b.v. wire and wire draad en een parel. Een feestje in mijn boek.
Een type boekenlegger die ik nog niet kon, maar pas later op internet tegenkwam. Een uitleg uitgeprint en binnenkort eens uitproberen.
De tweede boekenlegger is een sprankelende roos en vooral de manier waarop het sierpapier gedeeltelijk op het label gebruikt is vind ik erg apart.
De derde boekenlegger is een heel bijzondere invulling van het begrip boekenlegger! Een prachtige sleutel aan een strengetje van parelkralen en een mooie bedel aan het einde. Vooral voor wat kleinere (notitie)boekjes is deze heel handig.
Verwend ben ik ook met de extra's. We hebben elkaar gevonden in het meesturen van door ons zelf gebruikte materialen en vintage foto's zonder het van elkaar te weten. Heel blij ben ik met deze foto van de zo vriendelijke lachende man, want ik heb een hele verzameling vintage foto's, maar mannen zijn helaas slechts sporadisch aanwezig.
 Bedels, knoopjes, lint, splitpennen, parelketting etc.
Even een close-upje van het zwarte kant, dat vind ik geweldig mooi met de keur aan verschillende roosjes.
Een setje bedels die ik zelf niet zo snel zou kopen, maar nu als een geschenk komen: een vriendin van mij is in verwachting, combineer dit met de roze of blauwe (wat het wordt is nog niet bekend) knoopjes, strikjes en brad, nou dan kan er een prachtige collage van gemaakt worden. Dat alles natuurlijk om die prachtige meegestuurde vintage foto van het meisje met de baby in haar armen.
Christina, deze Christine zegt dankjewel voor alles, wat fijn dat jij deze keer mijn swapmaatje was, thanks!

1 opmerking:

  1. Mooi!!!!!
    Net je gemaakte swap bekeken, maar wat je gekregen hebt is ook heel erg mooi.
    Die met doe kraaltjes.....GEWELDIG.
    Zo apart.
    Groetjes weer, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen