woensdag 20 februari 2013

Wibra Wonderland

Op z'n tijd vind ik het heerlijk om uitgebreid te snuffelen bij o.a. de Wibra, zoals gisteren. Het loonde ook deze keer weer meer dan de moeite!
Ik had een mand vol kunnen mee nemen, veel was ook nog eens 50% korting, ook al eerder afgeprijsde artikelen.
Ik zoek al tijden naar een echt goede stempel (liefst rubber) van een kroonluchter, maar nog niet gevonden, dan is zo'n canvas toch geweldig?
Voor de immense prijs van €1,--
Vintage handschrift is eveneens voor veel scrapthema's te gebruiken. Beetje wazig fotootje, maar ik laat ter bescherming het plastic er nog even om zitten.
Je kunt er op stempelen, items vastzetten met nietjes of splitpennen en ik zit eraan te denken om een mooi scrapvel achter tegen het frame te plakken, een grote ezelsoor te snijden in het canvas en zo in de diepte te werken.
Net nog even bij de plaatselijke ijzerhandel heel kleine schroefoogjes gekocht, die in het frame (verstopt achter het doek) en daar kan je dan ook weer van alles aanhangen.
Voor het mooi koop ik het niet, maar de houder is van niet al te dik karton. Aan de buitenkant geplastificeerd, maar aan de binnenkant onbewerkt grijs. Ook slechts een euro en daar krijg je een flinke berg papier voor.
Het is een doosje met "losse" bodem die je in elkaar steekt, het hele doosje zit maar met één klein randje vastgelijmd.
Ik heb het losgemaakt, opengevouwen, nagetrokken met potlood op leuk scrap en dan? Embellishen naar hartelust! Daar ben ik nu dus wordt vervolgd.
Ik heb het sierpapier op het originele doosje geplakt, maar je kunt het natuurlijk ook na vouwen van dik fotokarton. Het doosje wordt dan gelijk een stuk steviger als je het papier erop plakt.
Een scrapvel is zo'n 4 cm te smal, maar als je een extra strook maakt valt dat bijna helemaal aan de onderkant, dus dat zie je niet.
Heel praktisch, ook leuk om weg te geven.


1 opmerking:

  1. Halle Christine, wat leuk dat jij overal iets in ziet. Ben heel benieuwd wat er nig mee gaat maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen