woensdag 13 februari 2013

Valentine ATC's

Een serie van zes ATC kaartjes gemaakt voor Valentijn. Altijd weer leuk die kleine maar veelzeggende kaartjes.
De achtergrond is de nieuwe stempel van Panduro, natuurlijk veel felrode distress inkt, waterspetters en hier een strookje tape van de Hema.
De geweldige stoeltjes zijn stansjes die ik via MP gekocht heb.
Het ticket via google gevonden. Uitstekende kwaliteit en erg handig: dan kan je het printen in alle denkbare formaten.
Per toeval heb ik nu een XOXO stempel, omdat deze bij het typemachine set hoort van de Scrapsjop.
Alle rode hartjes zijn uit de losse pols geknipt en voorzien van glitter nagellak.
 Het wijzende handje is gestempeld op etiketten van de kantoorhandel.
 Het linker stoeltje is verhoogd opgeplakt, ziet er toch heel knus uit zo.
Strookje kant van TH rood en bruin gekleurd met distress inkt, wat hartjes van TH scrap. Tule doet het toch altijd goed bij een sfeertje zoals dit. Een stapel tickets to your heart...
De lettertangen worden flink gebruikt. Het rode rolletje tape was al zo oud, dat het totaal niet meer plakte, maar met een niettang maakt dat niet uit.
 Schattig toch, zo'n inimini ticket?
Het is mijn favoriet: de kleine wasknijpertjes aan een lijntje als een soort van memobord waaraan little notes van je lief hangen en natuurlijk zijn foto.
De grappige tekst 'I heart you' kwam ik op internet tegen.
Snoezig, lang geleden dat ik dit woord gebruikt heb, maar daar moet ik dankzij deze stoeltjes toch aan denken.
Veel liefde toegewenst.

1 opmerking: