vrijdag 8 februari 2013

Leuke alternatieven

Heel vaak vind ik niet zoveel van mijn smaak bij Pipoos, maar er zijn van die momenten dat ik een mandje nodig heb...
De metalen alternatieven zijn werkelijk prachtig, weer eens wat anders dan dezelfde van TH. Het zijn 6 klokken in de 3 bekende metaalkleuren voor € 3,89.
"Panduro Vintage clock faces".
De Time Pieces van TH zijn €5,-- voor 5 klokken.
De wijzers, 10 stuks voor €2,99, ook metaal.
"Panduro Vintage Hands".
Het is geen goedkoper alternatief dan TH, dit i.t.t. de clock faces. TH geeft 24 gamespinners voor gemiddeld €4,-- met splitpennen en alle kleuren in alle maten. Het is een alternatief voor variatie.
Prachtige knopen van Artemio, het hele setje voor €3,95. Het zijn geen splitpennen, maar deze hebben één oogje aan de achterkant.
Ik ben niet zo van de Valentijn en al helemaal niet om daarvoor speciaal allemaal nieuwe items aan te schaffen. Juist daarom vind ik deze stempel zo leuk voor €3,50 ook van Panduro. Zeker voor Valentijn, maar ook geweldig als achtergrond wanneer je werkt met vleugels, kroontjes, een stans hart etc.
De vintage uitstraling trok mijn aandacht, met het leuke handschrift tussendoor, hartjes met schrijftekst en hartjes die stukjes missen. De afdruk is gelijk de eerste keer prima.
De afmeting is 8,9 x 6,2 cm (exact een ATC kaartje).

1 opmerking: