dinsdag 26 februari 2013

Bottlecap Swap

De doppenswap!
Het duurde deze keer wat langer voordat ik mijn swap op 't blog zet, want ik heb mijn creaties naar Engeland gestuurd en ben nu in nieuwsgierige afwachting van wat ik van Nicole terugkrijg.
De mini collages blijven toch een van mijn favorieten en daarbij is het Lost and Found scrappapier van TH onmisbaar voor alle ini mini items.
Achterop de doppen heb ik metalen oorbellenclips gelijmd, zodat je de doppen kunt gebruiken als memoblaadjes clip of als boekenlegger.
Gelukkig had ik nog een paar passende eposxystickers die er dimensie en een mooie glans aan geven. De woordjes komen uit het blokje chitchat stickers van TH.
Een grote luciferdoos opgemaakt met patroonpapier en een handvatje van TH. Er zit van alles in: lintjes, knoopjes, leuke labels, bedels, stansjes, sierspelden, hinge clips enz. enz.
 De stoeltjes blijven leuk.
 En nog wat kant rondom een 7gypsies label.
Gelukkig had ik nog een hard kartonnen doosje. Eerst een flinke lap bubbeltjes plastic er omheen en daarna ingepakt. Een labels voor het adres en na vier dagen....was het op de bestemming.
Een geweldige swap om te maken, op naar de boekenlegger.

7 opmerkingen:

  1. Wauw Christine, wat ontzettend mooi!
    Je hebt er iets prachtigs van gemaakt.
    Groetjes Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof zeg!!
    En nu in spanning wachten wat je terug krijgt!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij toch een prachtige stijl! Ik denk dat Nicole ontzettend blij wordt van jouw bierdoppen en niet te vergeten van het prachtige doosje met mooie hebbedingetjes. Ik denk dat ze het gevoel zal hebben dat ze jarig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er weer veel werk van gemaakt, maar van jou had ik natuurlijk niet anders verwacht.
    Ben benieuwd wat jij hebt gekregen?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is super beautiful and better in real life! I love it and I hope you like mine. It should arrive soon.
    I had fun making my bottle caps.
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GOOOOOOH wat heb je er iets moois van gemaakt, helemaal TOP!!

    BeantwoordenVerwijderen