maandag 28 januari 2013

Steampunk

Het is optimaal gebruik maken van een compleet stempelset en natuurlijk een excuus voor het gebruik van mijn nieuwe TH huisnummers.....
De mannetjes, die verhoogd opgeplakt zijn, nu een vrolijk gekleurde achtergrond gegeven en flink wat water spetters.
Het tabje is een stansje van TH, gekleurd met rusty hinge en vintage photo, de tekst 'Fig.3' met de dymo lettertang.
Een oude lineaal gemaakt: de inch centimeter stempel van TH op craft cardstock, uitscheuren, verkreukelen en met vintage photo inkten. Vastgezet met nietjes tegen de achterkant.
De stempel met de gears vind ik een lastige, het kost me soms een aantal pogingen om de stempel in zijn geheel en overal even scherp af te drukken. Meestal mis ik het middenstuk, zelfs als ik andersom stempel (stempel laten liggen en papier erop drukken). Iemand een tip? Had bijna de deegroller gepakt.....
De mannetjes zitten op foamboard blokjes en daar prikken de memopinnen heel makkelijk in.
Eerst deze stempel op de achtergrond en wel twee keer: eerst met brilliance wit en met archival sepia er net een beetje naast.
Daarna de gears stempel er gedeeltelijk overheen.
Nu geen ketting aan de vinger maar een armband, eyelet in de hoge hoed, mini gear eraan en dan wijst de vinger naar het juiste onderdeel van de stempel.
Het blijven prachtige en voor vele doeleinden geschikte stempels.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen