vrijdag 25 januari 2013

Nieuwe stempels

Een gouden aankoop!
Het zijn unmounted stempelvellen van een perfecte kwaliteit. Ik kende dit merk ook nog niet, maar zoekend naar een goede typemachine met het juiste perspectief (recht voor je) kwam ik terecht bij dit set.
De typemachine is zowat label vullend en erg mooi. Moeiteloos met weinig druk prachtige afbeeldingen.
Het is niet mijn favoriete hobby, stempels mounten, maar ik heb toch ook maar het hele alfabet losgeknipt zodat alle woorden te vormen zijn.
Zelfs de kleine getallen (2432, 6831 en 8902) zijn al vaak gebruikt. Handig als je zelf tickets maakt, maar zowieso is het leuk om items een nummer mee te geven.

De ticketset is ook top. Natuurlijk hebben we het ticketboekje van TH, maar daar mis ik altijd bepaalde teksten en als het op is heb ik niet zomaar een ander. Nu kan je van elk bij je project passend papier een ticket maken. Flink groot en vooral schattig klein, niet altijd heb je ruimte voor grote tickets.

Ik heb de stempels gekocht bij de webwinkel van Scrapsjop. De tickets vind je hier en de typemachine daar :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen