zondag 2 december 2012

Sint Swap

Ik ben er zo blij mee!!! Wat ontzettend leuk.
Gisteren lag mijn Sinterklaas Swap van de Nederlandse swappers in de brievenbus. Het is mijn eerste jaar dat ik hieraan meedoe, maar dat gaan we vaker doen. Mmmm toch weer even die spanning als je niet weet wat je krijgt en ook helemaal niet van wie. Pfff gelukkig maar, ik krijg geen roe maar kado's! Prachtig gedicht.
Dankjewel, wie je ook bent, voor de vele en mooie verwennerijen!
Een zak vol bedeltjes, er waren er meer zoals kruisjes en een peaceteken, maar die heb ik gelijk kunnen gebruiken.
Niets zo leuk als flessendoppen scrappen en er memoclips van maken en die diaraampjes, schattig toch?
De epoxy embellishments zijn heel handig, vooral als ik eens een lief kaartje naar iemand wil sturen voor een bepaalde gelegenheid (of zomaar) en niet al teveel tijd heb.
Ik zou toch bijna gaan denken, dat de afzender iemand is die mij kent.....
De prachtige life's journey embellishments zijn voor mij gemaakt en hebben voor meer dan de helft al een doel (binnenkort op mijn blog te zien). En wat te denken van de geweldige nameplates! Daar ben ik gek op! Het maakt een collage altijd af, of natuurlijk een notebook dan wel een agenda omslag.
Dank u Sinterklaas, ik beloof om lief te blijven zodat ik volgend jaar weer mee mag swappen!

4 opmerkingen:

  1. Hihi wat cool zeg!
    Je bent goed verwend door de Sint :D
    Erg leuk!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg, jij bent echt goed verwend. En zo'n goed gedicht ook. Leuk, leuk, leuk!!!
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he?! Ik ben ook al zo verwend!!
    Dit ws toch wel een hele leuek swap zeg!
    Groetjes, Daphne

    PS: Misschien was jij wel mijn swap maatje.....(of ik de jouwe;-), wie zal het zeggen?!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je verwend! Erg leuke swap!

    Groetjes marlies

    BeantwoordenVerwijderen