maandag 17 december 2012

Kerstkado

Verbazing bij de brievenbus en na het openen tot tranen toe geroerd. Ik weet niet wie de afzender is, al heb ik ergens wel een vermoeden, maar het moet iemand zijn die mij goed kent en vooral mijn laatste scrapactiviteiten heeft gezien. Het doldwaze enthousiasme over de sprookjessfeer dat ik de laatste tijd laat zien is kennelijk duidelijk overgekomen.
De verpakking alleen al is prachtig!!!! Eerst gefotografeerd voor ik het voorzichtig openmaakte. Na het uitpakken in ere hersteld en nu ligt het bij de kerstkaarten.
Het complete scrapblok van Once Upon A Time en ik heb nooit geweten hoe mooi het is, omdat ik alleen dit blad en het voorblad ken.
Ik kon niet alle pagina's op de foto zetten, maar wel een machtig mooie impressie en ik kijk mijn ogen uit.
De eenhoorn is zo mooi, en ook al is het blok 20,5 cm vierkant en niet zo groot als een scrapvel van 30,5 cm, dat geeft niets, want er kunnen prachtige collages van gemaakt worden waardoor er, als het nodig is, weer één groot vel ontstaat.
Nog geen idee hoe ik het ga toepassen en wat ik er allemaal mee wil, eerst nog maar even kijken en genieten.
Jazeker, ik ben nu ook happely ever, want het is lang geleden dat iemand mij een spontaan kerstkado geeft dat zo ontzettend goed bij mij past!
DANK JE WEL!!!
Wie je ook bent, het is geweldig. Ergens moet je in mijn buurt zijn, gulle geefster, want het is niet door de post bezorgd, maar eigenhandig beneden in mijn brievenbus gelegd. Ik ben er stil van....
Drukke babbel en knutselaar die ik ben, is dat heel bijzonder als je mij even sprakeloos kunt maken.
Bij deze van mij een dikke kerstknuffel!

4 opmerkingen:

  1. Lief hoor!!
    Geniet er maar lekker van.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, jouw postbode mag mijn brievenbus ook wel even bezoeken. Wat een gave spullen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou wat lief, maar je hebt 't verdiend, we genieten ook het hele jaar van je mooie creaties en van zo'n prachtig papier zullen zullen wij ook vast weer kunnen genieten. Heel veel groetjes, en hele fijne kerstdagen en een geweldig nieuw knutseljaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mocht je nog op zoek zijn, ik heb dit blok op 12x12 inch formaat. Is alleen niet handig om per post te versturen :-(

    BeantwoordenVerwijderen