donderdag 3 mei 2012

Sleutels

Het zijn vier MDF sleutels die ik onlangs bij De Hobbystunter in Ridderkerk gekocht heb, maar dan via de online winkel.
De sleutels waren zo ongeveer 10x groter dan ik verwacht had, even niet goed gelezen dat het sleutels van 17 cm hoog waren. Ik zocht eigenlijk kleine lichtgewicht sleuteltjes voor op kaarten en labels.

Deze sleutels zullen prachtig gaan hangen.
Eerst geverfd met paint dabber Snow Cap die ik nog over had van de kerst. Vervolgens de binnen- en buitenranden met Vintage Photo.
In de aanslag met een berg stempels en toen ging het helemaal mis. Er even niet bij nagedacht, dat paint dabber alles resist, dus ook mijn overal op stempelende Archival inkt. Het liep uit, werd steeds dikker......
De inkt weggeschuurd met een houten nagelvijl en de twee mislukte sleutels opnieuw geverfd.
Gelukkig, embossen werkt wel en nog super duidelijk ook (kijk maar naar het kleine woordje Express bovenaan de postcard sleutel). Alle sleutels een andere sfeer meegegeven zodat ze ook verschillend kunnen worden opgemaakt.

Gebruikte embosspoeders: paprika van Wow, platinum van Rangers (heel erg fijn en duidelijk), distress vintage Photo, Walnut stain en Velvet Rose.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen